آیا می تبارک و کراتینین سطح ایجاد یبوست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می تبارک و کراتینین سطح ایجاد یبوست

در درمانگاه، یبوست یک بیماری است، اما نشانه ای از بیماری های مختلف نیست. این می تواند خلق و خوی بیماران و کیفیت زندگی به شدت تاثیر می گذارد. آیا یبوست رابطه با سطح کراتینین بالا؟
کلیه نرمال مسئول برای حذف کردن مواد سمی از بدن، زمانی که کلیه ها قادر به خوبی کار می کنند، محصولات ضایعات و همچنین کراتینین در کلیه تجمع می یابد هستند. بیماران مبتلا به creatininelevel بالا نیز بدان معنی است که سموم و مواد زائد بیشتری از محصولات در خون وجود دارد. محصولات زباله را باعث آسیب به سیستم گوارشی را.
بیماران مبتلا به کراتینین بالا هستند بیشتر احتمال دارد به از تورم جدی رنج می برند. به منظور جلوگیری از بیماری های کلیوی از پیشرفت، بیماران به شدت محدود کردن مصرف آب. یبوست علل توسط دراز مدت از محدودیت مایع است.
بیمارانی که از سطح کراتینین بالا رنج می برند دیالیز تحت برای کاهش سطح کراتینین بالا. بیماران مبتلا به دیالیز نیز محدود کردن مصرف آب است.
اگر شما اتفاق می افتد به کسی که با یبوست برای مدت طولانی تر، شما باید با دکتر خود در اسرع وقت، مشاوره، زیرا ممکن است نشانه ای از مشکل بیماری کلیوی.
از محتوای فوق، ما می دانیم که سطح کراتینین بالا می تواند یبوست، راه را برای کاهش سطح کراتینین بالا ممکن است تنها راه برای مقابله با آن شود. در واقع، آن را بیش از این است. راه اساسی ترین برای بهبود عملکرد کلیه است برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر. و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های چینی گیاهان دارویی پزشکی می تواند به شما کمک کند برای رسیدن به این هدف.
اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: